2009-01-24
 21:37:41

Körslaget

Jag tycker att det var ett bra avsnitt idag med många bra framträdande och tycker att Gry hade bra kläder på sig i dag men hon har nog gått upp en del i vikt. Tycker faktiskt att det var rätt lag som åkte ur för Magnus har inte varit så himla bra han har ju hängt löst många gånger.

Mamma och jag har ätit lite pizza och jag tog en lövbiff med pommes guuuud så gott det var det finns ju inte hemma så man får passa på när man får tillfälle till att äta det. Men 79kr för en låda är dyyyrrt men det var det värt :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig känner mig sliten efter nattens vakenhet och jag hoppas att Casper inte får en massa spöken i huvudet i natt och sover gott så han slipper väcka halva huset.

Kram Och God Natt!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: