2009-01-16
 22:39:32

Let's Dance

Ja jag säger då det vissa ska nog inte vara med i det programet endel skrattar man ju ihjäl sig åt.hehe. Men jag o andra sidan ska väl inte säga något men jag skulle heller aldrig ställa upp i ett sådant program och skäma ut mig totalt.

Men dom jag tycker är bra är Idol Laila, och morgan från förra veckan hade jag magdalena graf men hon var inte så himla bra denna gången tycker jag. Laila var ju bra redan förra veckan tycker jag. Och vilken fart hon far fram med på golvet =) Ska bli spännande att se vem som åker ut. Kommer att vänta med att posta innan det är färdigt helt =)

Jag sitter här och nästan räknar ner timmar till att det ska bli tisdag. Jag vet att jag är löjlig men jag saknar alla så himla mycket och man blir lixom otålig på något sätt och vill bara att tiden ska ruuuussa iväg till att det ska bli dags att åka. Kommer ju givetvis att sakna Johan oerhört mycket men vi lever ju med varandra varje dag och träffas så man behöver vara ifrån varandra ett tag för att man verkligen ska längta efter honom. Nu är det ju i alla fall minst 2 år sedan jag var hem utan honom till mamma. Vet att jag åkte när Casper var i Emilias ålder på tåget ensam sen dess har det inte blivit av och mamma har varit här och vi har åkt dit osv.

Jag funderade idag på att i stället för att Johan ska hämta oss om jag kanske skulle fråga mamma om hon vill följa med tillbaka med oss på tåget men får se hur vi gör. Jag vet ju inte ens hur länge jag tänkt stannat. Johan sa innan att ju längre du är borta desto mera hinner jag göra i lugn och ro här hemma. Är ju alltid lite pyssel med att renovera när barnen yr omkring som yra hönor överallt =)

Emilia var så himla söt innan idag, Jag satte henne i stolen för hon skulle få lite mat. När hon fick syn på burken börjar hon och låta och peka som tusan på burken och jag frågar henne då vill du ha mat. maa säger hon då och pekar på skeden.hehe sötis.Räknade ut idag att det går åt minst 3 burkar om dagen och det blir 30 kr om dagen tänk vad pengar man lägger ner på en hel månad så jag har funderat på om jag ska köpa hem naturell fil eller dyligt och köpa frysta bär och mixa till en slät blandning. Men hur gör man för att få bort dom små stenarna som blir av tex hallon etc. Tips??

Då var lets dance avslutat och det blev inte den jag hade förväntat mig riktigt hade velat att carl-jan åkte ur för det är något över den personen men han stod ju stilla på danskgolvet hur kunde han gå vidare :S Men jag tycker ändå på ett sätt att Linda var rätt för hon var inte heller så bra under dom här två första programen.

Nu ska jag kolla på lite ultimaited fighting på tv4 sport sen väntar sängen.

Kram och god natt hörs imorgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: