2009-01-09
 22:13:18

Lets dance

Ja då har man tittat på lets dance men jag vet inte om jag tycker att det var något vidare precis men det återstår att se om sesongen blir bättre det är ju några tillfällen kvar om man säger så men jag gråter ju inte om jag missar ett avsnitt. Men den där fjanten carl jan han tog priset verkligen jisses vad stroppig han såg ut.

Vad händer imorgon tro !? inget inplanerat alls och det är väl skönt det med när man kan ta det lugnt men om det är hyfsat väder går vi nog ut och tar en promenad det är aldrig fel.

Nu ska jag sova och hoppas på en lugn natt men precis när jag skrev det så hör jag Emilia det är som vanligt. Att när man går och lägger sig då börjar hon och greja hon har inte vaknat en ända gång hitils på kvällen och det bådar bra inför natten för är det mycket strul på kvällen blir det en jobbig natt men jag får hålla tummarna med på att Casper sover gott tills det är morgon.

Kram och god natt hörs imorgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: