2009-01-03
 22:20:19

Lördag igen

Tänk vad veckorna går tycker inte att det var längesedan det var lördag men tiden bara rinner iväg nu för tiden. Efter mitt stökande så lagade jag lite middag och sen när vi satt och åt så kom Ida o Ove och lille Tim på besök. Det var en himla fart på dom idag jisses. Men båda var trötta på slutet så det blev lite grin och gråt men sen var det över på fem minuter Casper blev lite ledsen för att han inte fick någon kram av Tim när dom skulle gå hem men han var med trött och ville nog hem så fort som möjligt för han sprang ut i trapphuset när han hade klätt på sig alla kläderna.

Nu ikväll har jag suttit och tittat på gammla kort är så sugen på att fixa två album till barnen när dom var små och i takt med att dom växer typ som något kollage för Casper har man ju en del bilder men inget som är direkt framkallt så måste ta tag i det och skicka in så man har lite när han är större för man har ju en del på Emilia men inte så mycket heller så får ta och framkalla men det kostar ju en del :(

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag. Hittade en film i lådan som jag inte sett på jätte länge. Jorden runt på 80dagar den är ganska rolig.

Kram o Godnatt!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: