2009-01-26
 11:17:52

Luktar ljuvligt här inne =)

Ja här inne sprider sig nu en doft av nybakade socker kakor och det luktar väldigt gott =) Casper har hjälpt mormor att hälla i alla ingredienser dom han klarade av i alla fall. Samtidigt passar jag på att blogga lite =) Igenom högtalarna ljuder nu bwo var längesedan jag lyssnade på dom men med mammas spotify så kan man hitta det mesta i låt väg faktiskt ett program jag rekomenderar som är gratis fram till påsk men vet ej om det bara är för kunder via bredbands bolaget.

Ska gå och titta vad min busfia gör ute i hallen ser hon sitter och grejar med en hel hög av skor hon har rivit ur mammas skohylla. Att skor kan vara så himla skoj. Ser även att hon börjar gnugga ögonen hon är nog lite trött eftersom hon vaknade nästan en timme tidigare än vanligt så vet inte om jag klarar att hålla henne vaken tills det är dags att ta fram vagnen och gå till syster men vi får se hur jag lyckas annars kanske vi går iväg tidigare ska ringa och prata med henne i så fall om vi går tidigare än vi bestämde sa vid 14 men får se som sagt.

Kram


PERFEKTION

oj, är du bara tjugotre? de såg jag inte föräns nu :)



jo men de förstår jag verkligen. är du fortfarande mammaledig eller?



PUBLICERAT: 2009-01-26, 12:51:08 | URL: http://perfektion.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: