2009-01-26
 09:22:30

Måndag morgon!

God morgon!

Känner mig väldigt trött idag. Casper kommer och ligger hos mig halva natten så jag blir galen. Men i natt orkade jag inte ha hans snurrande och hans intensvia sugande på sin napp när han somnat för det låter hemskt. Så jag la ner honom i hans säng vid halv tre för då orkade jag inte mera och sen började Emilia böka med och gnälla så det var väl sådär jätte skoj. Hatar att behöva upp på nätterna och greja för man blir så himla seg på dagen.

Idag händer inte mycket här på morgonen men vid två tiden ska jag gå till min syster medans mamma är på en grupp och sen skulle vi äta lite mat där osv. Ska bli trevligt att se hur dom bor nu när dom flyttat precis.

Ha en bra dag så skriver jag mera senare. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: