2009-01-07
 14:17:40

Middag

Idag har jag lagat något som jag aldrig gjort tidigare bara ätit det när jag bodde hemma men ändå så simpelt varför gör man inte det oftare sånt som är så himla enkelt som makaronilåda med korv och äggstammning. Igår när Johan gjorde köttfärsås och makaroner trode han nog att vi var 15pers som skulle äta för jisses vad makaroner det blev, och det resulterade ju i att det blev en hel drös över med makaroner så låg och funderade på igår när jag la mig vad vi kunde göra med makaronerna och då kom jag på den klassiska iden. Sen om det smakar gott är ju en annan femma*haha*

Vi gick aldrig ut innan för det blev aldrig varmare och nu sover Emilia sen ca 1timme tillbaka och jag o Casper har grejat med maten och nu står han och diskar i köket som han älskar så mycket fast han gör det inte så ofta ändå.

Han gör mortossoppa svarade han när jag frågade vad han gjorde =)

Snart kommer Johan hem ifrån jobbet denna dagen har verkligen gått snabbt men det gör nästan alla dagar nu för tiden tycker jag. Men det är skönt för då blir den en dag närmare pengar*haha*för det tänker man mycket på just nu att det snart bara är 1 vecka kvar tills vi får pengar. Hemskt men sant att allt kretsar kring pengar. Johan hade sån himla tur att han vann 500 kr på någon bingo sida som han var inne och spelade på så vi kunde handla lite mat men dom sista örena som är kvar måste vi spara i fall Emilia måste ha mera pencelin innan vi får pengar eftersom hon får sina öroninflamationer hela tiden så vågar man aldrig släppa den tanken helt. Hon är ju så grymt förkyld igen trots att det var en vecka sedan hon var det sist.*suck*Men hoppas att pencelin kuren hon fick hjälpte henne så hon slipper få öronen igen men det är inte säkert för hon har behövt äta pencelin varje vecka innan så det är ju som sagt inte orimligt.

Nu ska jag gå och ta ut maten ur ungen men vi hörs senare.
Kram o hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: