2009-01-18
 09:40:10

Morning!

God morgon!

Natten vart inte så lugn som jag trode när jag hade skrivit klart inlägget så vaknade Emilia vet inte när hon somnade för jag somnade på två röda när jag la mig ner i sängen. har inte hört henne direkt i natt heller så hon måste ha somant om hyfsat tidigt i alla fall.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt svärmor kommer hit och ska klippa barnen för dom ser för hemska ut i håret specielt Casper han ser ut som en vilde just nu. fast han blev klippt för två månader sedan när vi var på Filips dop så tänk vad håret växer fast det kanske växer snabbare på barn?!?
Här är rukosten avklarad och barnen härjar runt som tusan redan

återkommer senare har just nu en dotter som klättrar på datorn.

Kram och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: