2009-01-23
 07:06:04

Morning!!

Fast jag skulle nog vilja säga god natt.Blev lite sent igår fastnade på ice rode truckers på fyran innan jag gick och la mig och det var ju slut vid tolv och då var jag ganska trött vill jag lova.hehe.
När jag la mig vaknade givetvis Emilia till och började babbla för fullt men hon somnade om ganska fort. Men sen vaknade hon klockan fem igen och var väldigt ledsen men efter att jag hittade nappen så somnade hon igen. Men men nu vaknade hon när Casper kom upp vid halv sju så jag vet inte riktigt varför hon sover så oroligt. Men det återstår och se om hon somnat igen har inte hört något ljud på länge.

Idag är planen att vi ska ner till stan en liten sväng sen kommer Hillevi vid två och då ska vi slänga ut granen.

Ha en bra dag.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: