2009-01-16
 19:04:38

Nu ligger barnen i sina sängar

Ja nu liggar mina små kottar dom var trötta Casper nästan bad om att få gå och lägga sig så vi borstade tänder och sen var han klar för sängen för när jag duschade så ville han promt följa med så han fick duscha med mig en stund tills vattnet svämmade över nästan :P Men nu hoppas jag på en lugn och stillsam kväll framför tvn och Let's Dance läste i tidningen att mojje hade fått en hjärtinfarkt och han som var så ung det kunde man inte tro. Men skönt att det gick bra för honom i alla fall.
Undrar vem som vinner det i år ska bli kul att se dansarna denna gången för nu har man ju något att gemföra med från förra gången. Denna gången skulle nog någon åka ut undrar vem det blir. Men återkommer om vad jag tyckte om kvällens program när det är slut.

Hände en olycka här innan idag jag skulle plocka upp min mobil från bänken i köket och på något sätt så bara försvann telefonen ur handen på mig rätt ner i golvet :S var ett under att det gick att ringa ifrån den för batteriet flög iväg åt ena hållet och skalet på baksidan gick i 2 delar var något som lossnade men Johan kunde fixa det som tur var. Tack äskling

Johan var och hämtade våra nya tapeter till sovrummet innan idag och dom var verkligen skit snygga hade till o med glömt hur dom såg ut. Så det kommer nog att bli jätte fint där. Sen har jag pratat med vaktmästaren och vi fick tillåtelse att måla om i hallen och även i köket om vi ville för där är det inte heller så himla snyggt. En svart vägg och en ljus beige färg på en halv vägg. Johan fick färgprover med sig hem så när vi bestämt oss skulle vi få några prov burkar och kladda på väggen och se vilken vi vill ha =)

Ha en bra kväll så hörs vi senare.

Kram =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: