2009-01-11
 22:12:43

Ny design på bloggen

Ja god kväll!

Här har jag nu suttit i flera timmar och grejat tur gubben har somnat på soffan sen strax innan klockan var halv sju och han sover så hårt ännu och snarkar för fullt. Undertiden har jag passat på att göra om min blogg.Men hjälp av min kära syster och lite egen hjälp och från denna sidan http://www.designadinblogg.se
Det var en jätte bra sida tycker jag och allt fanns nog till att få hjälp till där.

Har inte fått mycket annat gjort idag har varit en lugn seg dag som många andra söndagar jag kom precis på att inte ens tvn är på slagen och det är bara jag o tystheten som exiterar just nu. Är ganska skönt. Casper fick ett sånt jätte kul utbrott idag man känner sig så maktlös när han blir så himla arg för ingenting och han vägrade lyssna när man försökte nå fram till honom tillslut efter kanske 15 minuter då började han lugna sig och verkligen lyssna. Men grunorsaken var att han var så fruktansvärt trött så han visste inte vart han skulle göra av sig och det resulterade i att han blev arg helt enkelt. Vissa dagar är värre än andra men nu var det bra längesedan han fick ett sånt utbrott.

Men sömnbrist gör sig ju påmind för honom med som har bröjat springa uppe på nätterna så vi får se om det lugnar sig här hemma snart annars blir jag galen :S
För en stund sedan pratade han med någon i sömnen hade en riktig konversation och helt plötsligt ropar han ett högt NEJ blev nästan rädd först men sen blev det tyst så han vaknade inte i alla fall. Men prata i sömen är något han är väldigt bra på, ibland tror man till o med han är vaken och går upp och ska se vad de är med honom men då sover han så gott.

Nu väntar sängen här måste passa på medans det är lugnt och ska ju med barnen till dagis imorgon om dom är friska.

Kram och gog natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: