2009-01-27
 22:22:17

Oj tiden går fort!!

Hejsan!

Har inte hänt så mycket här resten av dagen har grejat med min packning och jag tror att jag har fått ordning på det nu bara lite saker kvar som jag inte vet hur jag ska göra med riktigt men det ordnar sig imorgon.

Casper kom upp springandes innan och det har han inte gjort under hela tiden vi har varit här men han sover nu gott men nu ligger Emilia där inne och babblar för fullt var in och kollade på henne men hon låg helt stilla så svårt att avgöra om hon sover eller är vaken.

Ska ta och hoppa in i duschen innan det blir för sent skulle ju gjort det igår men det blev inte så orkade inte helt enkelt jag var helt död i kroppen och det känner jag mig nu med så jag tror att jag är påväg att bli sjuk det känns så i alla fall.

Inte säkert jag hinner uppdatera imorgon innan vi åker kommer säkert vara mycket springande med allt så man får med sig det man ska osv. Men jag skriver när jag kommit hem på kvällen sedan när barnen har somnat lugnast så.

Kram och God natt på er alla!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: