2009-01-28
 08:19:29

Onsdag morgon!

God morgon!

Fy jag är helt död i kroppen orkar knappt sitta upp. Natten har varit hopplös Emilia har babblat,gråtit, hostat i ett har sovit några timmar sen har hon hållt på så hela tiden.Så jag hoppas att dagen blir lugn i alla fall hon sover ännu och det är bara bra. Eftersom vi ska åka långt så behöver hon sova länge idag så hon orkar hålla sig vaken en längre stund. fast jag tror att väl på tåget kommer hon att glömma att hon är trött för hon hade fullt upp när vi åkte hit att gå runt i lekborgen.

Ska snart greja det sista ner i väskan och försöka att få ner dom sista kläderna någonstans så man slipper lämna kvar det.
Näsan rinner idag som jag trode att jag skulle bli förkyld fast alla här är snoriga så det var väntat. Men o andra sidan så har jag kännt det på mig ett par dagar att det varit något på gång.

Skriver mera ikväll orkar inte sitta mera här nu!
Ha det bra

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: