2009-01-01
 21:23:49

Redan kväll !?

God kväll!

Hjälp vart tog denna dagen vägen?!? Vid tolv tiden gick vi ut och gick var så härligt halv 3 var vi hemma igen och då åt vi lite rester ifrån igår och sen var vi bjudna på fika hos svärmor så vi åkte dit direkt efter maten och var väl där vid 16 tiden och var hemma igen när klockan var 18.30 ca trode inte att vi skulle bli där så länge hade ju planerat att vi skulle träffa Ida o Ove idag men klockan bara försvann idag vi får kanske ses imorgon i stället.

Sen nu ikväll så skulle jag börja göra pinnbröd för vi tänkte ut och grilla korv imorgon någonstans blir nog kanske vid skidbacken eller så tar vi vid prången där var väldigt fint idag när vi var där.Men när jag började riva i skåpet och skulle ha grahamsmjölet så höll jag på att spy när jag öppnade påsen så var där fullt av levande kryp i. SLÄNGDE genast iväg den i en sopppåse och på den vägen var det så jag har varit kreativ och städat ur hela skåpet på gammalt och det var visst inte bara mjölet så var angripet av ohyra*bläää* Så nu hoppas jag dom är väck men kommer dom tillbaka så får jag ringa hökerum så dom får komma och sanera för så där kan man väl inte ha i skafferiet vart kommer krypen ifrån?!?

Så sagt och gjort nu ska jag sätta igång med det där himla brödet så det är klart tills imorgon allt är så mycket bökigare när barnen är vakna och springer runt fötterna.Casper är inne i en fas där han ska hjälpa till med allt och får han inte göra det så brakar hus i *pip* lös.Men i alla lägen är det inte rimligt att hjälpa till och det är inte alltid att det går in när man försker förklara.

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon.

Kram o god natt!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: