2009-01-25
 07:52:52

Söndag morgon!

Hej och god morgon!

Tänk vad dagarna rusar iväg om man tänker efter,det är redan söndag och jag tycker inte det var längesedan det var söndag sist. Men så känner jag nästan varje vecka. Fast på ett sätt är det ganska skönt att det går fort med för då går vi emot ljusare tider snabbare för jag längtar verkligen till vår/sommaren nu så jag kan spricka. Bara det att plocka fram min cykel och kunna ut och cykla med barnen i kärran eller till dagis. Till dagis sparar jag en hel timme på att kunna cykla o det är faktiskt skönt. Sen längtar jag tills Johan får sin cykel så vi kan ut och cykla tillsammans i sommar hela familjen =)

Igår bokade Johan min hemresa och det blir på onsdag klockan 11.40 så jag är i falköping runt 14.48 tror jag att det stod i mejlet har inte orkat att öppna det just nu, för mammas dator är lite seg.
Natten har varit lugn Casper har legat i min säng halva natten vet inte varför han kom men han sa inget utan bara la sig och somnade. Sen vaknade jag av att han hade tryckt upp mig ända in i väggen och det var lite obekvämt.Mamma har en 105 sän och hemma är jag ju van att ha 180 bred säng att kunna lägga mig på oftast och i värsta fall brukar jag lägga mig på Johans maddras och dela utrymme med honom :D Inte allt för poppulärt kanske :P

Idag kommer syskonen hit och det ska bli kul ser fram emot att få träffa alla har ju inte träffat Astrid ännu sen jag kom och jag antar att hon har blivit jätte mycket större än sist jag såg henne. Filip har jag redan träffat och han var verkligen mycket större än sist jag såg honom men det händer ju så mycket i den åldern.

Hörs senare!

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: