2009-01-27
 10:05:36

Tisdag Morgon!

God morgon! Eller kanske ska säga god middag för klockan är ju inte så lite nu precis.

Jag har varit så himla slö nu på morgonen gick inte upp förns klockan var halv nio tror jag men jag var vaken Casper satt hos mormor och kollade på tv och ritade. Jag har sovit hyfsat bra i natt men har vaknat flera gånger Emilia har skrikit mycket i natt men hon åt väldigt dålig igår.Hoppas att maten kommer idag för annars måste jag köpa en burk på apoteket och den kostar dubbelt så mycket som dom gör när vi beställer ifrån hjälpmedels centralen.

Idag ska jag knalla ner på stan och hämta mina tågbiljetter och sen köpa något som vi kan ha som fika på tåget imorgon när vi ska åka. Hoppas att det kommer att gå bra i Arboga med byte osv. Jag ska försöka få ner allt i min ryggsäck för jag orkar inte släpa på den där rullväskan och få ner en del saker under vagnen hoppas jag lyckas ska greja med det sen när jag har kommit hem ifrån stan när jag inte behöver ha vagnen mera idag. Annars så får jag göra på något annat sätt eller lämna saker här helt enkelt.

Ska nu hänga upp min tvätt som vi har tvättat ville inte släpa med mig smutsigt när vi ska åka hem så jag slipper tvätta direkt när jag kommer hem för det känner jag att det kommer jag nog inte att orka. Möjligtvis i helgen.

Ha de bra så hörs vi sen.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: