2009-01-05
 20:59:00

Varit kreativa idag =)

God kväll!

Ja idag har varit en riktig röjar dag tog tag i klädkammaren som skulle ha gjots för längesedan så nu blev det jätte fint där inne fick på en matta och fick väck en massa säckar som det bara var lite i varje och så slängde vi en hel del som har legat jätte länge som man aldrig använder varför sparar man på sånt !?!?
Så nu ska jag roa mig med att lägga ut en del av Emilias barnkolektion på tradera och hoppas man får några ören för det. gav bort två stora påsar till Ida idag som hon skulle gå igenom så vi får se om dom tar något av det annars så blir det auktioner på det med för vill ha väck det. Det var som jag sa till Johan att får vi inte sålt det kan vi gå och skänka det till någon välgörenhet för jag vill inte ha det kvar för det blir bara liggandes och som planerna är just nu så är det inga barn på gång än på flera år i så fall och då vill man ändå ha nya saker när bebis kommer i så fall så allt kommer inte att bli använt heller.

Casper har fått omgjort i sitt rum med och det blev riktigt bra där inne ska fota imorgon när vi är klar med hela övervåningen för ska ta sovrum och trappavsatsen imorgon och så måste jag städa i köket. Så får se vad dagen hinner med imorgon. Det är Johans sista lediga dag med så hade känts skönt att det blev gjort innan han börjar jobba för att göra allt själv är inte så kul heller man tar sig inte för det heller på något sätt.

Nu ska jag sätta mig med auktionerna så får vi se hur det går kommer väl ta evighet och sen ska jag nog gå o lägga mig och hoppas på att Emilia sover bra i natt.

Kram och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: