2009-01-30
 22:04:28

Vart i hela friden tog dagen vägen!?!?

God kväll!

Denna dagen försvann verkligen bara, vi gick upp vid åtta och åt frukost sen var det tajm att väcka Emilia och ge henne lite och äta sen grejade jag och barnen där uppe medans Johan smörjde in sig med gud vet alla salvor han har för sin psoreasis.

Sen klockan 10 så bar det iväg till familjecentralen som vi var på till klockan var ca 12.30 sen när vi kom hem igen så lagade jag lite lunch och Emilia fick sova middag en bra stund för hon var otroligt grinig och väldigt trött efter alla lek. Vid två tiden så åkte jag och Johan iväg och städade åt det gammla paret och sen var det meningen att vi skulle åka till Borås och storhanlda.

Men Casper ville inte vara med på dom noterna. Han skulle vara hemma med farmor som han gick med på själv och sen när vi sa hejdå osv vid bilen för dom skulle ta en promenad och göra lite ärenden på stan. Medans vi packade in Emilia i bilen och grejade med hans barnstol eftersom Ida skulle följa med till Borås. Så hör vi Casper storgrina på andra sidan gatan och vägrade vara med farmor så det blev ingen utflyckt för vi vill inte handla med honom i Borås för ha med honom i en affär kan gå både bra och dåligt men idag var en sån dag som inte hade varit en bra dag eftersom han var på sitt dåliga humör.

Vi åkte och handlade på willys här i stan i stället och det gick sådär med Casper han försvann inne i affären och det brukar aldrig hända att han går iväg utan oss.Hörde Johan ropa efter mig att jag skulle leta reda på Casper för han hittade honom inte efter ett tag hörde jag MAMMA inne bland frukten,han hade gått och letat efter mig för jag stod bakom en disk med kött och såg inte mig tydligen.

Nu vaknade Emilia oxå. fasiken varför kan hon inte sova någon gång på kvällarna och speciellt när en annan vill gå och lägga sig. Tror dock att hon börjar få ont i örat igen så återstår att se om man får tillbringa lördag eller söndag på jouren på barn i borås.

Nu ska jag kika på nyheterna.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: