2009-01-04
 20:14:09

Vilken seg dag!

God kväll!

Skulle ha skrivit för längesedan men dagen har bara försvunnit men kanske är det mest för att vi inte fick upp förns klockan var halv 11 idag :O helt otroligt. måste börja vända tillbaka på dygnet nu för det här går inte. Men i imorse var det sovmorgon bara för att Emilia stökade typ 3 timmar i natt och sen så vaknade Casper halv 4 och vägrade somna om. så vi låg i våran säng och kikade på tv och sen gick han in till sig och lekte med sina leksaker så jag fick vila lite till. På det viset är han bra på morgonen att han är så lugn att de tinte är full fart på engång för Emilia är det ju en helt annat med men hon är ju 2år mindre med.

Idag har vi inte gjort så mycket Ida o Tim kom vid halv 1 tiden och gick hem när klockan var 15 ca Ove kom förbi när klockan var halv 3 tror jag. Så barnen har lekt som tusan idag med och det var bra för Casper behövde känna sig sysselsatt eftersom han var väldigt trött men han behövde ha något annat att tänka på men efter det gick vi ut och gick en sväng men det blev en kort runda för det var svinkallt. Just när vi var ute så var det -8 ute men nu när jag kollade så var det -13 minus ute.jisses vilken kyla. Men om man kollar termometern där uppe så visar den -15 men är väl för att den sitter högra upp.

Nu ska vi kolla på wall-e som johan har lovat mig i säkert 4dagar men har alltid kommit något annat i vägen men nu vill jag kolla på den för det finns inget annat på tvn heller direkt. Men jag vill se mamma mia med som ligger i datorn men Johan vägrar titta på den eftersom det är en musikal och det är inget för honom säger han*suck*Så får ta och bjuda hit Ida någon kväll så vi får titta på den och köra iväg Johan till Ove så dom får spela ps2 eller någo så man får kolla på filmen i lugn och ro :P

Ha en bra kväll så hörs vi.
Kramis!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: