2009-01-03
 23:26:19

Vill Göra En Resa Till Strängnäs :(

Har nu suttit och kollat på en resa till min mor på sj.se och jag vill så gärna åka dit och hälsa på med barnen bara vara vi för ett par dagar kommer säkert bli tufft att åka osv. Men nu var det sen dopet vi träffades och då blir det att man börjar sakna alla sina släktingar som man inte träffar mer än när det är högtids tillfällen ex födelsedag dop osv.

Men ska prata med mamma imorgon för hon sa att hon skulle komma hit den 20e men jag är lite sugen på att åka till henne i stället så vi får se vilket jag gör. Måste ta ledigt för barnen på dagis med och då måste jag ju bestämma mig snart om jag ska åka eller inte och när framför allt. Sen kanske min kära man kan komma och hämta oss på helgen så han även får träffa släkten men det tål att prata om men det hade varit en dröm just nu =)

Sen tycker jag det är jobbigt att bo så långt ifrån mina systrar när dom båda två har småttingar och jag tänker mycket på er varje dag och följer era bloggar med spänning hur ni har det. Ibland så kan jag ångra att jag flyttade så långt ifrån allt men samtidigt så trivs jag jätte bra här och vill inte byta ut det heller men man skulle vilja klona sig själv och vara på alla ställen samtidigt men tyvär så går ju inte det :(



Mormor(min mor)+Casper.Kusin Hillevi, Jag o Filip.Anders(filips pappa)Susanna o Morfar(min far)


Mina systrar Susanna+ Filip och Jenny+ Astrid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: