2009-07-26
 23:05:03

Åter i Ulricehamn

God kväll eller snarare god natt!

Igår kom vi hem till stan igen skönt att vara hemma samtidigt som det är skönt att vara borta med men vad är det man brukar säga borta bra men hemma bäst. Det blev 8dagar på resande fot och vi har hunnit med massor och har haft väldigt trevligt var kul att träffa alla igen speciellt dom ifrån häxashage för där var det längesedan jag var och fick träffa massor av folk som jag inte sett på säkert 10 år.

Idag har vi varit i Borås och handlat skor till barnen kändes som det var i ett akut läge för det Caspers var trasiga och Emilias för små så det blev 2 par på skopunkten sen åkte vi och storhandlade på willys i borås sen har vi bara varit hemma svärmor har varit här och lekt med barnen hon åkte precis hem så nu ska jag snart gå o lägga mig känner att ögonen är trötta o svider.

Imorse så vaknade jag av en hemsk mardröm har aldrig i hela mitt liv drömt något så hemskt så att man faktiskt vaknar och börjar gråta hysteriskt Johan undrade var det var för fel på mig han tänkte först putta på mig för han trode att jag drömde men han insåg snabbt att jag faktiskt grät på riktigt. Drömde att vi var med Emilia på östra och skulle undersöka hennes hjärta osv var en massa konsigt i drömmen jag tappade bort Johan o Casper o sen så fick jag gå in till läkarna när dom undersökte Emilia och dom säger då att hon har en tumör i hjärtat som inte går att fixa och säger bara jag beklagar sen vaknade jag. Kanske inte låter så hemskt nu när jag skriver det men hela känslan när jag drömde det och ja allt gjorde mig så rädd, jag fattade inte först heller att jag drömde tog lixom några sekunder att inse att jag faktiskt drömde att det inte var verklighet. Tur att det inte var verklighet för då vet jag inte vad jag skulle ta mig till om min lilla busunge skulle lida av något sådant samma gäller ju för Casper så klart.

Nu ska jag i alla fall sova och hoppas att jag inte drömmer några mardrömmar.
Kram o godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: