2009-07-29
 11:05:05

Blåbärsskogen

Just nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem han är o grejar i en trädgård och dom skulle köra till soptippen bäst att passa på medans han fortfarande har semester så dom får gjort det som ska göras.  Johan hade varit hemma klockan halv 3 i natt men han kom hem en sväng vid 1 tiden med då var jag vaken ännu kunde inte somna när jag visste han var ute på vägen. Han väckte mig när han kom hem bara för o säga att han var hemma så då kunde jag sova gott tills Casper kom o väckte mig och ville kolla på tv sen har vi inte gjort så mycket annars har diskat undan frukosten och nu sitter vi som sagt och väntar på att Johan ska komma hem när han gör det så ska vi åka till skogen och plocka blåbär o leta efter kantarleller tycker vädret ser ok ut men blev väldigt mulet igen men bara o klä på dom regnkläder och hoppas på att de är uppehåll. Tänkte är nog ändå bäst att ta gummi stövlar för min syster var ute i skogen o höll på o ramla över orm läs om det här

Nu ska jag ta och roa mina troll lite så dom inte blir så himla rastlösa fast just nu sitter dom faktiskt och leker båda två på golvet Casper med en traktor och Emilia med sin docka o vagn fast dom små bråkar hela tiden är helt otroligt minns inte att jag var så men man glömmer väl antar jag.Det är väl den berömda syskonkärleken antar jag som spelar in men det är ändå kul att dom har börjat o leka lite mera med varandra innan så var det bara bråk men är väl för att Emilia har blivit större och mera mogen kan jag tro.


Mina troll som leker fast inte med varandra utan vid sidan om varandra  ser ganska lustigt ut

Ha en bra dag alla där ute så ska vi greja vidare o sen bege oss ut.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: