2009-07-28
 23:26:44

Ensam helt plötsligt!

Hej igen!

Ja här sitter jag Johan han åkte till Borås för att köra en dit vet inte riktigt vem det var men han skulle komma hem direkt och sen skulle han åka i natt med han fick pengar för det samt bensin så varför inte kan man undra :D jag ska ändå snart gå o lägga mig känner mig sliten hoppas på en lugn natt trots allt fast man blev ensam hastigt o lustigt :D

Blev ingen film orkade inte sätta igång den och sen så kollade jag på 4an innan och det var slut så sent. Sen har jag suttit och kollat runt på nätet lite om olika saker o ting och nu ska jag nog faktiskt göra slag i saken och gå o lägga mig så man orkar med morgon dagen. Emilia sover ju ingen middag längre och det gör att dagarna blir lite mera jobbiga eftersom man annars är van att få en liten stunds vila mitt på dagen men hon sover bättre på nätterna och det är huvudsaken tycker jag sen är det en vane sak för en annan med när man väl kommit in i det så kommer det att gå kanon sedan.

Det var lika när Casper slutade sova middag allt blev så intensivt då och nu har man ju 2 styckern att ta hand om i stället.Casper han har gått o blivit riktigt uppstudsig nu på semestern men kan även vara för att han saknar dagis och att han undrar vad som händer. Han frågar mycket nu ska jag till dagis imorgon så jag tror han längtar. Lika med Emilia dom behöver få komma dit lite och en annan få lite andrum för dagis är guld värt i det fallet. På måndag ska jag även gå upp och prata med föreståndaren för dagiset om Casper kan få vara där under Emilias operation så blir det inte lika jobbigt för farmor att passa honom. Även om jag inte tvivlar en sekund på att det hade gått bra annars men kan ju vara svårt att ta honom hela tiden o inte få andas alls i mellan varven

God natt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: