2009-07-27
 23:24:54

God kväll!

God kväll!

Här blev det som sagt en riktigt röjar dag och när Johan kom hem så hade han med sig en gigantisk bänksiva hem som vi satte upp bakom tv bänken eftersom våran lilla dam inte låter bli tvn står o slår på den osv så rätt var det är så kommer det nog att gå pixlar i den men nu sitter den på skivan i luften det blev himla fint =) Men det tog många timmar att fixa sen åkte vi iväg och köpte lite potatis på lidl och sen gjorde jag gratäng och stekte kotletter vart gott men gratängen blev inte som jag önskade men man kan väl inte lyckas alltid.

Imorgon så funderar jag på om jag skulle ta med mig Casper ut i skogen och plocka bär som jag lovade honom för ett tag sedan är himla sugen på o göra blåbärspaj =) Hoppas att solen skiner så man slipper att klä sig i regnkläder. Jag o Johan diskuterade innan och det är typ bara 2-3 månader kvar tills kylan kommer och det är vinter är inte klokt vad tiden går och om 4 månader så är det julafton bara det är ju helt sjukt :S Hoppas dock på en mild vinter så att jag kan cykla länge till dagis men är inte säkert att det går beror på mina tider osv i höst men får se om jag kommer in först o främst.

Just nu sitter jag och ska framkalla kort igen. men är himla bra när man hittar 100 kort gratis =) då får man ju passa på sitter även o funderar på en framtida julklapp men ja det får vi ta då om jag bestämer mig för att fixa med det.

Nu väntar sängen för jag känner mig trött av allt piffande o grejande idag.
Kram o godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: