2009-07-21
 07:31:33

God morgon!

Det var ett tag sedan jag skrev men har varit fullt upp här och jag har varit så himla trött på kvällen så jag har bara suttit i soffan o glott på tv sen att surfa på det mobila bredbandet går lite trögt är väldigt segt på vissa sidor och tidpunkter men det kan man ju nästan räkna med när man surfar mobilt.

I lördags så var vi ner på stan och kollade Casper hitttade ett jätte kul vattenfall han skrattade som en galning eller vattenfall kan man inte kalla det heller utan fontän heter det nog vid närmare eftertanke. Sen vid 15 tiden åkte vi till min syster med familj och grillade god mat vi hade med oss kött och tillbehhör bara Anders som fick stå vid grillen och det gjorde han ett bra jobb på ble godkänt =)

I söndags så var vi hemma hos mamma mestadels Johan och Casper körde en massa skräp till återvinningen och efter det åkte vi och handlade lite bröd sen hamnade vi hos min syster igen var där til lklockan var 19 någonting barnen somnade som stenar =) Igår så hjälpte vi mamma med en massa skräp till soptippen var hur mycket strunt som helst men nu blev det lite bättre plats på balkongen och i hennes källar föråd så det vart bra men det var himla jobbigt faktiskt om jag ska vara ärlig tog 3 timmar allt som allt med att röja ur och lasta på släpet vi hyrde.

Sen åkte vi iväg till Eskilstuna och kollade på Tuna park ett stort köpcentrum var in i lite olika affärer och hittade bla en födelsedags present till Filip som han fick i förskott =) Hoppas att den passar med. Idag så vet jag inte riktigt vad som står på agendan vet att  vi ska ner till stan och apoteket samt handla hem lite mat.
Jag o Johan vill till öb med och kika på fiskespöt om det finns kvar vill säga annars så får det vänta lite. Men var ett bra pris förra veckan på det i alla fall. Imorgon åker vi itll min kontakt familj som jag hade när jag  var mindre och ska hälsa på var evigheter sedan dom har ladugård och sånt ska bli så kul att träffas. Sen på torsdag åker vi hem till min syster och ska träffa dom samt spana in deras nybygda hus :D Så om jag inte uppdaterar så mycket så beror det på att jag har fullt upp :D

Ha det så bra.
Kram


Jenny

Hej!



Tänkte bara säga att Ellinor o dom inte har någon ladugård längre! Det är Klas som har det nu bara och de har byggt en helt ny större så du kommr nog inte känna igen dig :)



Kram!



PUBLICERAT: 2009-07-21, 15:55:07 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: