2009-07-14
 12:32:02

Jag har tråkigt!

God middag!

Ja just nu sitter jag och har allmänt tråkigt Johan är iväg och grejar med en trädgård och Emilia har somnat o Casper sitter här o ritar bilar som han har lärt sig väldigt imponerande att han kan rita så bra fast han inte är så stor. Jag tycker att det är väldigt tråkigt just nu att bara sitta hemma och uggla barnen blir väldigt rastlösa så imorgon blir det nog en tur till djurparken om väder o vint tillåter. Men vi får diskutera det mera när Johan kommer hem kanske kan ta en sväng idag annars men blir nog lite för sent eftersom jag inte vet när Johan kommer hem, sen ska jag även iväg och städa lite.

Igår var vi iväg till ett ställe som heter basta kvarn och matade fiskar i en damm maten kostade 5kr påsen så dom fick två påsar av oss jag har nog aldrig sett så stora fiskar fick höra sen att det var öring tror jag Ove sa kommer inte ihåg nu bara för det. Man fick tydligen fiska där med så hade varit kul att få upp en sån jätte fisk för herregud så stora vissa var. Sen tog vi en fika på en bänk hade packat med oss lite saft och bullar roligt med en sån liten utflyckt synd bara att det tar slut så snabbt tiden går lixom inte.Sen så åkte vi till expert och kollade lite på nya mobiler eller Johan rättare sagt jag fick jaga Emilia i affären som fick för sig att hon skulle in i tvättmaskinerna.hehe busunge. och att sitta o leka med legot som fanns det var inte intressant.

NU ska jag snart sätta fart med lunchen blir simpel pannkaka med glass till Casper önskade det idag :D

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: