2009-07-22
 22:16:17

Nu är vi i häxashage på besök

God kväll!

Dagen började med att vi packade in oss i bilen och begav oss till Uppsala och besökte nickis lekland var fullt ös på barnen och där mötte vi även upp min syster med sin dotter astrid som härjade för fullt =) Sen gjorde vi följe till ikea och kollade var verkligen ett himla stort ikea man kan inte tänka sig hur det såg ut innan o som det var nu fick nästan en chok :D Sen begav vi oss ut till häxashage på besök där jag sitter nu och skriver har lånat deras dator och skriver lite Johan har lånat min lilla så jag passar på att kika in här och uppdatera lite. Vi var här vid 15 tiden grillade lite vid 16 tiden var himla gott sen tog Casper sig ett dopp i deras pol han hade jätte skoj :D

Sen tog vi en tur på byn eller vad man ska kalla det och kollade på huset som vi bodde i när jag bodde här när jag var liten dom som äger huset var hemma och vi blev imbjudna på lite fika fast det blev bara dricka för hade ju ätit en massa grillat innan. Var kul att vara inne i huset och kolla har inte varit där sedan 96 kom vi fram till så det är ju ett par år sedan. Sen stannade vi till vid ladugården och kollade lite på djuren Casper ville inte gå därifrån han tyckte det var jätte skoj Emilia sa inget direkt skrattade mest åt alla kor vågade inte gå o klappa dom. Denna ladugården var helt ny byggd och alla djuren går på lösdrift har bara sett det på tv inn och det var lite kul att se i verkligheten :D

Imorgon ska vi åka till min syster och kolla på deras hus så blir nog där till stor del av dagen skulle jag tro sen kommer vi att åka tillbaka hit igen och stannar över tills på fredag och då ska vi ev åka iväg och fiska lite Johan är sugen och Danne kan ju till alla vatten osv här vart man behöver ha fiskekort osv.

Nu ska jag vara lite social men ha det så bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: