2009-07-17
 19:45:11

Nu är vi i Strängnäs

God kväll!

Just nu sitter jag hemma hos mamma i strängnäs kom hit vid ca 16 tiden och då ät vi lite mat sen begav vi oss och handla lite mera mat och kikade lite på öb hade aldrig varit där inne och vi har hittat två saker som vi ska köpa efter helgen och hoppas att de är samma pris som nu för 139kr för ett 240cm fiskespö tycker jag var billigt. Måste bara få lite påfyllning i kassan först så man kan köpa det med gott samvete.Johan han har pratat om fiskespö länge och det vill jag med ha kan vara kul att kasta lite ibland i hopp om att man ska få något på kroken =)

Nu har vi lagt barnen precis och Emilia har i alla fall somnat Casper vet jag inte riktigt men det är tyst så det har han nog gjort. Imorgon så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på pratade ev om att vi skulle grilla. Blir det lika varmt imorgon så tror jag nog att vi tar oss ner till vattnet för att bada lite vi såg flera som badade längs vägen såg så himla skönt ut så att man själv ville hoppa i o svalka sig lite för det är jobbigt att sitta i en varm bil även om man har acn igång sen blir det så dumt med att man har kallare i bilen än vad det är ute så när man kommer ut så får man sig en chok =O

Nu ska jag vara lite social och umgås med alla andra. Ha det så bra

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: