2009-07-16
 11:48:54

Packar

Hej!

Idag så håller jag på och packar och smågrejar inför våran resa emot uppland imorgon ska bli skoj var längesedan vi var där nu hela familjen så jag ser fram emot det sen hoppas jag även att vi kan besöka min syster och spana in deras nya hus som hennes sambo har byggt själv du kan läsa om det på hennes blogg JennyN

Igår kom det en rolig present på posten jag var med i en tävling för jätte längesedan via pointshop tror jag att det var om att man kunde vinna en notebook med mobilt bredband och jag deltog i den och jag vann helt otroligt =) men jag måste säga att allt är väldigt litet när man är van vid en stor dator och tar tid att vänja sig vid alla nya finesser bara det att höja ljudet tog mig en evighet att hitta men nu kan jag det i alla fall =)

Johan han är iväg idag igen börjar kännas tråkigt att han är borta några timmar varje dag jag skulle med vilja vara utan barnen ett par timmar för ja tålamodet tryter ibland speciellt eftersom Casper har fått för sig att han ska vara väldigt trotsig när vi alla är hemma han gör saker som han aldrig gör annars men är väl bara för att få uppmärksamhet antar jag.

När Johan kommer hem så ska i alla fall jag gå ner på stan sen så får vi se hur många som följer med jag ska gå in på lindex och kolla på lite barnkläder Emilia växer som tusan just nu så allt blir ju för kort så snabbt men är ju bra att hon växer med för särskilt stor de är hon ju inte för sin ålder i alla fall.

Nu ska jag återgå till fixandet medans Emilia sover väntar även på att dom ska ringa ifrån vårdcentralen misstänker att Emilia har ont i sitt öra igen hon är väldig ledsen idag och har varit det ett par nätter med nu så lika bra att kolla upp det innan vi åker.

Ha de bra

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: