2009-07-03
 18:26:45

Sicken otur :-S

God kväll!

Imorse efter vi hade lämnat Emilia på dagis så åkte vi iväg och badade för att det var så varmt  sagt och gjort så låg vi där på stranden och mådde gott. Efter ett tag så började det att mullra i horisonten och det kom närmare och närmare så vi bestämde oss för att bege oss hemåt och väl i bilen kommer vi på att våra takfönster är öppna för fullt nere och uppe i Caspers rum ingen hade ju kunna föreställa sig vilket himla oväder det skulle bli sekunden senare var som om himlen öppnade sig och mera ändå så jag fick springa som en galning ifrån bilen in till lägenheten och upptäcker världens sjö i vardagsrummet av vatten springer upp till Caspers rum och där hade allt klarat sig som tur var*puh* men sen gick jag in i sovrummet och upptäckte att det hade forsat in vatten ifrån fönstret som var öppet från stuprännan så där var det även en hel sjö med vatten samt våran lilla tv var jätte blöt så den får stå och vila sig ett tag vågar inte ens sätta på den för att se om den startar då den verkligen var genomblöt.

Så nu har vi lärt oss att INTE ha fönstrena öppna då man åker iväg men vad ska man göra i denna värmen man smälter ju bort annars. Annars idag har vi pysslat med lite saker inför våran semester som bär av imorgon klockan 07.00 så när Casper har somnat så ska vi börja packa i bilen och sen ska jag ställa mig och diska så det är klart så det inte står o luktar ifrån disken det kan man ju knappast när det är så himla varmt ute. Ida med familj var förbi en sväng innan och dom tyckte det var lika varmt som vi så är verkligen inte många som inte lider a värmen för det kan lixom inte vara någon måtta på det. Men man ska inte gnälla snart kommer säkert vintern och man ser tillbaka på den varma sommaren då man kan sola o bada.

Hörs kanske senare nu ska jag sätta ifrån mig denna värme källa ifrån mitt knä är grymt varmt att ha den i knät just nu.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: