2009-07-15
 12:54:25

Varm dag idag!

Hejsan!

Det blev lite utav en sovmorgon i morse vaknade av mig själv när klockan var 8.30 men visserligen kom Casper till mig när klockan var 1 i natt och somnade väl inte om förns klockan var ca 04 han har börjat sova så orligt på nätterna men det har jag hört att när dom har fyllt 4 så börjar dom att drömma mycket och sover oroligt det sa i alla fall bvc när vi var där på kontroll.

Emilia vaknade vid 03 och levde om så att få sova lite längre imorse det var bara skönt.Blir i alla fall ingen djurpark idag har städat här hemma och nu väntar jag på att Johan ska komma hem ifrån trädgårdsarbete så vi kan ut i det fina vädret lite tror att de kanske ev blir en cykeltur till jysk och kika lite sen tror jag ev att vi kanske tar ett dop på prången Johan får stå över badandet men barnen kan ju få plaska en liten stund.

Sen när vi kommer hem så måste vi sätta fart med att börja packa våra väskor så man inte behöver springa med det imogon som en tok vill gärna ha det klart.Men blir inte så mycket saker vi kommer att ta med oss man använder inte hälften i alla fall. Huvudsaken att vi har kläder och lite mat till Emilia med oss sen så ordnar sig resten. Nu ska jag greja lite mat till Casper han säger att han är hungrig så jag får ta och rota i skåpen.

Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: