2009-06-19
 23:03:03

Borde skriva oftare

God kväll!

Ja jag borde verkligen skriva oftare men det är fullt ös här ni för tiden så jag varken hinner eller orkar sätta mig och blogga speciellt inte när det går ett par dagar sen man skrev sist. Så nu kommer jag att börja uppdatera när jag ha rtid och då får det gå hur många dagar det vill.

Casper hade en bra födelsedag han är mycket nöjd med dom sakerna han fick och han leker mycket med sitt lego hus som ser ut som en polisstation som han fick. Men den som är mest uppskattad är nog hans radiostyrda bil den var en riktig hitt :D Min mamma och hilllevi har åkt hem det gjorde dom igår eftersom min mamma blev sjuk och idag har hon ingen röst kvar och ska jag vara ärlig så känner jag lite i min hals med så bara vänta och se vart detta tar vägen och hoppas att man inte blir sjuk men bättre att bli det nu innan semestern drar igång.

Idag är det ju midsommarafton men det känns som vilken dag som helst om jag ska vara ärlig bara att man gjort sig lite fin osv men har regnat,haglat och åskat här idag så det kallar jag riktig traditionell midsommar som det ska vara med andra ord :-D fast i år behövde vi inte stå med paraplyer när vi var och dansade kring stången. Efter vi varit och dansat åkte vi hem och busade lite med barnen och sen var det dags för middag och sen var klockan så mycket så det blev påbörjan av läggning av barnen Emilia somnade hyfsat bra idag men hon har redan vaknat ett par gånger så antar att natten kommer att bli jobbig :-(

Nu väntar i alla fall sängen så man får sova en liten stund men ha en bra kväll/natt
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: