2009-06-07
 11:24:20

Go middag!

Hej!

Natten har varit stökig här Emilia har varit vaken till o från flera gånger jag vet inte vad det var med henne riktigt.Men vid 23 så kom Casper upp av någon anledning men det var stökigt på gågatan i natt folk som gapade och tjoade. Jag hade somnat när Casper kom så jag blev väldigt förvirrad över vad klockan igentligen var men han gick och drack lite vatten sen gick han och la sig igen. Idag är han verkligen snorig så bara och vänta o se om det kommer att komma feber med men det är väl inte konstigt om han skulle bli förkyld eftersom Emilia är jätte förkyld och hostig. Så har väl bara väntat på att det ska komma samtidigt.Casper har varit extremt gnällig och rastlös denna helgen och det brukar han bli när han är på väg att bli sjuk han lyssnar inte osv det är han dålig på annars med men ja det blir värre när han är påväg att bli sjuk.

Idag håller jag på o tvättar igen*suck* sånt som aldrig tar slut känns det som men nu drog jag ur alla handukar i badrummet där uppe och min o Johans morgonrock tänkte att det kunde vara bra om dom var rena så vi kan ta med dom på semestern om man vill ha det med sig, och denna årstiden använder man ju inte det så mycket efter man har duschat osv. Ska även påbörja en lista snart så man verkligen får med sig allt det är ju trots allt bara 1månad kvar till våran resa går av stapeln hit ska bli så himla kul och vi alla längtar till det Casper satt och pratade om det under hela middagen igår och han pratade om alla krabbor som han skulle fånga osv så jag hoppas vi kommer att få bra väder när vi kommer dit :D

Nu ska jag fortsätta med mitt städande medans det är lugnt i huset. Casper och Johan är iväg och snickrar uteplats och Emilia har äntligen somnat efter en massa skrik men hon var nog övertrött tror jag. Ha en bra dag.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: