2009-06-06
 19:45:09

God kväll!

Hej på er!

Här har det varit mycket och göra dom senaste dagarna men det är väl så det ska vara med ibland. Jag har som ni såg i det inlägget jag postade tidigare gjort en tatuering med barnens namn i och jag är hur nöjd som helst gjorde den i torsdag och har hållt det hemligt men nu vet alla som vill veta det genom att läsa min blogg :D

Igår var vi i sollebrun och var väl hemma vid 16 tiden och på morgonen hade vi besitat våran bil som inte gick igenom.Strunt bil säger jag bara :( men det blir till att köpa helt nya däck och sen så måste vi fixa med dom andra felen med så jag hoppas att det inte blir så himla dyrt :( i så fall blir det nog inte mycket till semester om man måste slänga ut en massa pengar på det :(

Idag har vi varit ut och cyklat hela familjen finns kort på det i min bilderdagbok  var himla mysigt samtidigt som Johan tyckte att det var himla jobbigt.hehe han har ont i rumpan nu :D sen när vi kom hem så började vi städa hemma och har dammsugit och sen lagade vi mat o begav oss sedan ut och kollade på när dom hade lite nationaldags firande på torget men var inte mycket att hurra för tycker jag. Vi mötte upp ida med familj där och sen så gick vi hem och gjorde inte så mycket igentligen sen kom ida och dom till oss vid 18 tiden och vi grillade lite korv och nu har vi lagt barnen och dom sover gott redan domvar trötta som tusan. Nu sitter Johan och ska kolla på fotboll och jag sitter här och snurrar runt lite på olika sidor på nätet :D

Ha en bra kväll
Kram Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: