2009-06-07
 19:01:00

God kväll!

Hejsan!

Jag sitter just nu och surfar vid tvn.hehe låter konstigt men jag håller på med vårat s-video system till tvn men det funkar inte som det ska så när vi får pengar eller pengar över så kommer jag att köpa en vga kabel så slipper vi detta tjafs varje gång. Vi ska nämnligen kolla på en film när Casper har somnat vi hade i alla fall tur med vädret igen. Har inte sett den första så jag kanske inte fattar riktigt vad den handlar om men ja jag får väl se om man hänger med.

Denna dagen har varit lång jätte lång för att vara ärlig har inte gjort något vettigt alls jo städat har jag ju gjort och tvättat men det känns inte så givande riktigt.Sen gick vi ut på en promenad och Casper fick cykla och vi tog oss till willys och köpte toapapper hade bara en rulle kvar så det var tvunget. Vi har förstökt att komma på hur vi ska göra med bilen som inte gick igenom besiktningen.suck.

Idag har tatueringen slutat att släppa ifrån en massa färg osv och idag har även svullnaden lagt sig rejält så jag hoppas på det bästa att den kommer att läka snabbt :D Fast på natten så vet jag inte ritkigt hur man gör med smörjandet eftersom man ska väl inte behöva gå upp mitt i natten för att smörja den så den inte blir torr :S ja det ordnar sig nog.

Nu ska jag greja vidare här.

Ha en bra kväll!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: