2009-06-02
 21:28:06

God kväll!

God kväll!

Denna dagen susade förbi med en farlig fart denna med.Helt otroligt vad dagar/veckorna går sen helt plötsligt är det väl julafton igen skulle inte alls förvåna mig,. Men nu vill jag se fram emot sommaren och bara njuta av det härliga vädret som jag hoppas kommer att infinna sig fick hem min nya bikini idag super nöjd =) Det kommer att bli fint på när det vankas sol o bad :D

Idag har jag inte gjort så mycket satt på uteplasten från klockan 11.00 till 13.00 då det var dags att bege sig iväg till dagis igen och sen så kom hem Johan ifrån jobbet och sen åkte han lika fort igen kändes det som : -( men han tog Casper med sig så det var skönt att få lite egen tid med Emilia men hon började spy så hemskt så hela golvet blev fullt nedanför hennes stol som hon satt i när jag matade henne. Så det blev till att sätta henne i badet och sedan lägga henne i sängen.

Imorgon kommer att bli en jobbig dag imorgon då vi ska till djurparken men jag hoppas att det kommer att bli bra väder ska snart lägga mig känner mig trött. Vill även vara utvilad tills imorgon men utvilad lär jag nog inte bli eftersom Emilia hostar som en galning till o från och vaknar hela tiden. Hoppas bara att hon inte får feber tills imorgon så vi inte kan åka iväg.

Ha en bra kväll!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: