2009-06-09
 10:20:19

God morgon

Fast jag har ju varit vaken en bra stund men känner mig lika trött för det :S Casper vaknade igår kväll i panik nästan han hade råkat kissa i sängen o det är ju inte hela världen men han blev så rädd antagligen så efter vi hade hjälpts åt att dra ur allt ur sängen så kunde Casper somna om igen vilket han gjorde utan problem han satt i sin säck på golvet under tiden jag o Johan grejade i rummet.

Emilia har sovit hyfsat bra i natt för ett undantag för att äta engång men det gör hon nästan jämt. Otroligt ändå att hon sov så pass bra när jag la henne klockan 18igår bara för att hon var så trött. Sov inget på dagis igår och hon gick loss på både det ena och det andra här hemma tillslut så fick hon gå o lägga sig eftersom hon var så trött så hon visste inte vad hon höll på med kändes det som. Hon somnade utan problem på engång.

Nu på morgonen så har jag lämnat barnen på dagis och har hunnit med att ringa en massa telefon samtal har ett kvar men där svara inte personen jag söker så irriterande :S men bara att ringa igen. Idag så måste vi åka o handla det nödvändigaste så som bröd mjölk osv det är en himla åtgång på det här hemma känns det som men det blir ju så när alla vill ha smörgås till frukost o fil med för den delen :D Imorgno så ska vi åka till Ljungby på student ska bli skoj men vet inte riktigt hur vi ska komma dit ännu eftersom vi inte vågar ta våran bil men blir nog att vi åker med svärmor tror jag.

Ha en bra dag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: