2009-06-20
 07:56:03

God morgon!

Hej på er där ute!

Idag skinder solen så jag hoppas att det blir bra väder hela dagen men det är nog för mycket begärt om det blir bra väder så vill jag ta med mig familjen ut och cykla har planer på att cykla till blidsberg och bara kolla lite på dammen osv dom har där hade varit skoj och nyttigt med för den delen. Ska gå upp och prata med Johan o se vad han säger om det han ligger nämligen och sover fortfarande den sjusovaren :-D en annan vaknade klockan 7 när Casper kom och väckte mig han låter lite raspig i halsen så jag undrar om inte vi alla är på väg att bli sjuka. Emilia ligger där uppe och babblar för fullt hon har sovit bra i natt tack o lov det behövde jag för kände igår att jag var helt död pga sömnbrist visst man tar inte igen allt på en natt men ja det är som det är med hennes sovande :D

Nu ska jag gå upp och väcka Johan och sen ska vi äta frukost och göra oss i ordning inför vad dagen har att erbjuda ska till Johans jobb och greja med våran bil med måste städa den invändigt för det är hemskt vad det ser ut i den borde gjort det för långesedan.

Kram o ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: