2009-06-02
 10:20:01

God morgon!

Hejsan!

Idag är det betydligt mycket svalare ute men är faktiskt skönt det med idag blåser det mera oxå och det är lite små moln på himlen är faktiskt ganska behagligt. Jag känner dock att vara ute och cykla till o från dagis är väldigt jobbigt just nu. Har väldiga problem med min astma och allt pollen ute gör det inte bättre heller. Så det blir till att börja käka allergi tabletter snart för detta börjar bli jobbigt.

Jag har lämnat barnen på dagis och precis kommit hem,Casper ville inte alls vara på dagis idag han blev väldigt ledsen när jag lämnade honom men var nog för att dom var ute och lekte eftersom dom ändå skulle gå till skogen och ha det mysigt :D Emilia var väldigt pigg på att gå till dagis idag hon var ju ledig igår så hon saknade det nog lite. Hoppas dock att dagen har gått bra när jag hämtade henne för hon var lite snorig imorse vill helst inte att hon ska bli sjuk nu för imorgon ska vi åka till djurparken och vara där hela dagen så jag hoppas och håller tummarna för att hon inte har feber ikväll. Det hade hon inte nu heller men man vet ju aldrig.

Nu ringde svärmor precis och skulle komma över på en fika så ska gå och göra i ordning utebordet för det är fullt av pollen frön där på.
Ha en bra dag så hörs vi senare.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: