2009-06-08
 12:48:53

Gud så trött jag är :S

Hej!

Gud jag är riktigt trött o seg idag, Emilia vaknade klockan 22 ca igår och hon höll låda till o från till klockan var i alla fall 03 hon var så ledsen i perioder så man vet inte riktigt vad man ska göra. Men Johan tände till slut lampan inne hos henne och jag gav henne en alvedon tänkte ifall hon hade ont någonstans och då somnade hon faktiskt efter en stund vet inte om det var lampan eller alvedonen som gjorde effekt :S Men spelar ingen roll hon somnade i alla fall och det var huvudsaken.

Idag har jag inte gjort mycket jag har lämnat barnen på dagis och sen var jag hos Johan och pratade en stund sen gick jag till Ysk för att kolla lite o gick sedan vidare till coop letade efter en sån kylväska som är hårdplast men jag hittade tillslut en på coop som jag ska köpa i slutet på månaden då man har mera pengar har alltid velat haft en sån i hårdplats och nu är man ute så pass mycket med barnen och har fika osv med sig.

Nu ska jag bege mig bort emot dagis igen tänk vad tiden går fort 5 timmar är ingenting igentligen.

Ha de bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: