2009-06-30
 17:01:08

Jobbigt värre :S

God dag!

Idag har det varit varmt och det har nu åskat en del här och kom även en rejäl skur med regn. Ida o Ove cyklade förbi utanför dom hade varit på prången o badat och dom var dyngsura kan man säga så mycket rengade det. Idag har vi varit på sjukhuset med Emilia för kontroll av hennes hjärta som inte var så himla upplyftande precis resulterade i att vi ska på torsdag till Göteborg till hjärtavdelningen där och sen är det bara o vänta och se vad dom säger.Läkaren sa även att Emilia har öroninflamation vilket jag inte hade en aning om.

Just nu så sitter jag här och skriver av mig lite bara känns det som har inte ro till något alls känner mig lite blockerad pga att de blir så mycket våran resa på lördag hur blir det med den och hinna packa osv, Ja man känner sig måttligt borta i huvudet faktiskt.

Emilia åker bilen som fanns på sjukhuset


Emilia leker med STOR traktor


Så här flummig ser man ut efter man fått lugnande medel fast här är hon ändå rätt piggelin men väldigt ostadig

Nu ska jag gå i hjälpa Casper o tvätta av sig han är just nu i badet och svalkar sig lite i denna kvava värme.
kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: