2009-06-01
 19:39:17

Lååååång dag!

God kväll!

Jisses denna dagen har varit lång och hoppas på att det snart blir svalare här inne så man kan lägga sig och slippa känna att man flyter bort. Imorse klockan 08.00 lämnade vi Casper på dagis och bar oss sedan vidare till Borås för att åka till sjukhuset med lilla Emilia,det var idag som vi skulle få reda på om hon är/var allergis emot mjölk hon fick dricka mjölk i olika mängder och vi var där i 3timmar Emilia var himla aktiv hon var så trött på vägen hem så hon somnade utan napp :D I alla fall så visade det att hon är inte allergis emot mjölk så det var skönt men det visste vi ju nästan innan.

Så nu ska vi börja att införa mjölk i små mängder men hon äter ju redan en del mjölk så som fil osv. Ska även säga till dagis imorgon att vill Emilia dricka mjölk så får hon göra det då dom har frågat mig ett antal gånger om hon får göra det men har inte vågat riktigt så jag hoppas att det kommer att gå bra. Sen när vi var på väg hem ifrån borås så åkte vi förbi Johans jobb för han skulle kolla om han skulle jobba något idag men det slapp han och det var skönt eftersom han har jobbat hela helgen så han behövde denna dagen hemma. Väl hemma gick vi liten på stan innan det var dags att hämta Casper på dagis och sen så åt vi lite middag och åkte sedan upp till svärmor och var hemma hos henne i ett par timmar i solen var det för varmt så jag och Casper låg i skuggan och ritade medans Emilia gick mellan filten och farmor som låg i solen och solade =)

Nu har jag precis diskat och slängt barnen i säng och dom sover gott sedan ett tag tillbaka så nu sitter vi och kollar på tv och ska snart gå och göra mig något att tugga på för jag känner mig lite små hungrig.

Ha en bra kväll!
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: