2009-06-20
 19:41:48

Midsommardagen

Hejsan!

Blev ingen cykeltur till Blidsberg blev en tur till skidbacken och fikade lite var trevligt glömde ju givetvis kameran hemma men får ta kort en annan gång :D När vi var påväg hem så började det regna och blåsa som tusan tur jag tog med regnjackor till mig o Johan var behövligt. Sen svängde vi in på hans jobb och grejade lite imorgon ska vi försöka bege oss dit igen och städa bilen som inte blev idag hade ingen motivation till o göra det när vi var där borta sen när man måste springa efter barnen hela tiden så är det inte så enkelt heller tror att om det är bra väder imorgon på förmiddagen så får vi åka dit och städa och tvätta av den så det är gjort innan semestern :-D

Sen när vi kom hem så satte vi oss på uteplatsen och bara var det regnade lite då o då men solen sken övervägande och jag kunde passa på att sola lite :-) var längesedan minns inte ens när jag gjorde det sist. Man känner att de är sommar den som jag hoppas ska komma snart för jag vill ha sol o värme. Sen kom svärmor vid 15 tiden med mat som vi skulle äta var himla gott det var någon lax grej som hon gjort i ugnen med färska potatisar till o grönsaker var som sagt himla gott :D Sen har vi underhållt barnen Casper han somnade i soffan när svärmor kom hit han började klaga innan om att han hade ont i magen o sen somnade han. Men efer det så var det full rulle på honom vi har sparkat fotboll här inne med en sån badboll det tycker både han och Emilia är skit skoj nästan så att det blir att dom spelar över. Nu har båda två små troll lagt sig och Casper har inte somnat riktigt ännu men vi ska snart äta lite jordgubbstårta som blev över sedan igår.

Ha en bra kväll

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: