2009-06-04
 11:16:22

Nytt ställe för att kolla på kort!

Hej!

Från och med nu kommer jag att lägga in alla mina bilder Här då jag tycker att det är så bökigt att lägga in kort här eller så är det för att jag inte är så teknisk men jag vill gärna kunna ladda upp många kort på engång och har jag aldrig lyckats med på denna sidan i alla fall men så fort jag har lagt in lite kort så kommer jag att länka till detta här i min blogg.En aning bökigt kanske men ja det får bli så eftersom det känns bättre för mig att ha en form av bilderdagbok :D

Det blev dagis för Casper och det var väl tur det för dom skulle till stadsparken idag och det hade helt och hållet försvunnit ur min skalle hade jag inte en aning om. Men jag skulle som tur var inte ha haft med mig något hade varit pinsamt annars. Emilia och jag åkte en liten stund till Johan och höll honom sällskap och vi var hemma vid 10 tiden ca cyklade till willys en sväng och köpte billig glass dom hade denna veckan som kommer att passa perfekt när Casper fyller år om den inte tar slut.hehe. Nu sover Emilia sen ca 30 minuter tillbaka och jag sitter här och grejar lite men ska snart ta tag i mig själv och gå och börja förbereda kvällsmaten borde även slänga i mig något att äta för jag känner att magen kurrar :-(

Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: