2009-06-26
 19:05:28

Ojdå nu var de ett tag sedan igen.

God kväll!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev blogg men har haft data problem samt att det är så kanon väder så man hinner inte sitta vid datorn och greja men det är så det ska vara på sommaren. I onsdags så åkte jag och barnen till Lidköping och var med underbara vänner och hade det gott i solen och vi blev bjudna på jätte god mat på en resturang samt att komikern Björn Gustafsson dök upp där helt plötsligt och hade till o med förtur på buffen vi åt som tanten hade plockat undan redan men hon blev helt till sig när hon såg vem det var som ville köpa mat.Men mig stod hon och jagade för attjag skulle ta mera innan hon skulle plocka undan maten. Kontsigt det där när man är känd så har man verkligen fördelar.
Fick även lära känna en person lite mera du vet vem du är om du läser detta och jag tycker du verkar vara en bra tjej/vän så jag hoppas vi ses snart igen och att allt kommer att ordna sig för dig med allt.

Igår när Casper var på dagis så var jag Emilia nere vid prången mer eller mindre hela dagen var helt underbart och jag är brun som en pepparkaka redan och det är så härligt att få lite färg sånt som gör att man känner sig lite piggare. Sen var det dags att åka hem o äta lite men när det är så varmt så är det svårt att få någon matlus inte alls gott att äta just nu känns det som. Idag har vi inte gjrot så mycket varit en vända på stan och sen mest suttit ute på altanen och njutit av vädret har blåst så himla mycket idag.

Imorgon så ska Johan o hans bror greja med bilen så jag hoppas att dom får ordning på den så vi kan besikta den så snart som möjligt för på lördag bär det av till Kungsahmn och då vill man ju gärna få det gjort så att man vet att den är ok. Nu ikväll har vi grillat lite kyckling och sitter nu i soffan och degar och försöker få ordning på datorn som inte alls vill vara med på mina villkor. Svärmor skulle även komma och klippa mig för jag är less på håret som händer i nacken det gör mig galen speciellt när det är så varmt som det är nu. Ska nu ge mig på att instalera ett program i datorn o se om viruset kommer igen när jag gör det men måste ha programet så jag hoppas det bara var otur att jag fick ett virus i datorn.

Ha en bra kväll

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: