2009-06-12
 19:55:13

Redan fredag :S

God kväll!

Det är redan fredag kväll vart tog denna veckan vägen jag fattar inte det. Känns som om jag hoppade över ett par dagar denna veckan :S men idag har varit en bra dag har varit hemma och städat lite varit hos doktorn och sen var vi till Coop som har 1års jubileum denna veckan och kikade lite fick en jätte fin buket med blommor av Johan som kostade hela 15 kr var som hittat tycker jag :D efter det så åkte vi hem och började städa och dammsuga var behövligt för det var grus överallt i hallen barnen drar in en massa nu när det bara regnar hela tiden är så himla tråkigt :( man undrar ju verkligen när sommaren tänker behaga komma för gott :-S man börjar ju tvivla starkt nu när det bara regnar regnar och åter regnar :(

Sen efter vi städat lite så åkte vi och hämtade Emilia på dagis och vid 15 tiden så kom Caspers dagis kompis hit och härjade ett tag dom åkte hem för en timme sedan då var alla 4a barnen jätte trötta så det var nästan bara tårar som kom på dom alla så det var lagom för denna gången. Nu sitter jag o Johan och funderar på vad vi ska kolla på tvn hittar inget bra så kanske blir att kolla på en film eller något var ett tag sedan nu men känns som om jag skulle somna om jag satte mig o kollade på en film nu.

Ha en bra kväll!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: