2009-06-04
 07:35:53

Slemmig som tusan

God morgon!

Emilia har inte sovit många minuter i natt känns det som. Emilia har varit ledsen och hostat som en galning halva natten vid 01 så slutade hon dock att skrika som en galning och sedan dess har hon nog sovit tror jag. Har hört henne hosta flera gånger på morgonen nu och det låter slemmigt som tusan så jag ska ringa upp till barnmotagningen så jag vet vilken av alla hostmediciner jag har hemma som jag ska ge henne. Känns som att hon behöver ha något mot den där hemska hostan.

Nu på morgonen har jag redan hunnit diska och Casper är påklädd och Emilia ska bara väckas och sedan ska vi åka iväg till dagis med Casper sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men blir nog till att vara hemma med Emilia så hon får bli frisk.Imorgon ska vi besikta bilen känns nervöst varje gång man gör det tycker jag men det borde inte vara något som dom ska klaga på.

Nu ska jag ta och väcka Emilia för o se hur mycket feber hon har så jag vet om vi ska åka iväg till dagis överhuvudtaget.
Kram och ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: