2009-03-06
 19:18:00

Dagen bara sa poff o så var den snart slut

God kväll!

Ja denna dagen gick snabbt lika så alla andra dagar tycker jag men har sovit oroligt i natt eller så har jag sovit stenhårt i vissa stunder hörde knappt Emilia i natt det var först när Johaan gick ner som jag märkte att hon faktiskt var ganska ledsen. Då undrar man om man skulle ha vaknat själv om jag varit ensam,kanske hade jag inte sovit lika hårt då. Men det är lite skrämande att man kan sova så hårt och sen kan man sova så lätt samtidigt.

Casper kom som vanligt runt sex sju tiden imorse vet inte exakt vad klockan var men han satt och kollade lite på tv. Sen vaknade vi av att mobilen ringde var Emelie som ringde barnens kusin som undrade vad vi skulle hitta på idag. Så hon gjorde följe med oss till familjecentralen och sen gick vi en runda på stan. Sen var det dags för lunch så vi sa hejdå och gick hem och gjorde lite mat. Sen kom svärmor och passade barnen medans vi åkte och städade och inhandlade lite till tårtan vi ska ha imorgon. Den är gjort men inte fått sina kläder på sig.hehe.men det tar jag imorgon precis innan vi ska ha den för det blir godas och snyggast så. Tycker bara det är jobbigt att fylla år nu för tiden vet inte varför men man blir ju hela tiden äldre kanske är det som är skrämande. Någon form av livskris kanske!?!?

Sen har vi inte gjort så mycket Casper har fått lite godis idag men blev ett enormt utbrott innan han fick det för han vägrade äta upp sin kvällsmat men efter ett tags skrikande så åt han upp sin mat och han fick sitt godis. Nu när jag la honom så sa han att han frös så mycket så jag tog febern och mycket riktigt så hade han feber men bara 38.2 så han fick ingen alvedon men han vaknar säkert inatt så har han högre feber då så kan han få alvedon. Vill inte ge i onödan.

Om en liten stund så kommer Ida och Ove och hälsa på blev så himla stressigt på familjecentralen så vi träffas lite nu i stället =) Ha en riktigt bra kväll så hörs vi imorgon.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: