2009-03-18
 19:23:01

En tung dag!

God kväll!

Ja denna dagen blev ganska tung önskar jag hade haft Johan hemma idag även om Ida var här en sväng så hade det behövts någon hela dagen. För Emilia har varit hopplös arg och jätte grinig gick inte ens att sätta ner henne på golvet utan att hon blev förbannad så hon grät krokodiltårar så hon fick vara i min famn medans jag försökte laga middag gick väl sådär men maten blev ganska smaklös :(

Casper vaknade ju tidig idag och det har gjort honom ännu mera trotsig och uppnosig han har såna kommentarer ibland så man kan häpna. Var ute en sväng med Ida och Tim på stan och Casper bara sprang iväg utan att bry sig om trafik eller dyligt och det brukar han aldrig göra annars. Så jag vet inte vad det tog åt honom idag.

Var ju på bvc idag och jag höll på att tappa hakan när jag såg vad vågen visade 9970 gram :O men bvc sköterskan sa att det var nog mycket vätska som hon har samlat på sig så om hon kommer att fortsätta så kommer hon att bygga upp ett lager med fett oxå så jag hoppas verkligen hon låter sonden sitta kvar hon grejar inte så mycket med den denna gången som jag trodde och det är himla skönt.

Ska ta och gå upp och se vad hon vill hon skriker som en galning.
Kram och hörs kanske senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: