2009-03-13
 19:22:53

Fredag igen!

God kväll!

Ja då var det fredag igen tänk vad tiden går. Men det har jag ju sagt innan men tycker det är helt otroligt.Imorgon tex så blir Emilia 1½ år och det kan man inte tro när man tänker på allt vi har gått igenom på den tiden känns som om det skulle vara 2år tycker jag.
idag har vi städat lite här hemma och sen så var vi på familjecentralen en sväng Emilia är lite förkyld men annars så är hon vid gott mod men inte lätt att sova när näsan är så himla tät.
Ikväll tänkte vi titta på lets dance och se vem som ryker denna gången och sen vid nio tiden skulle Ida o Ove titta förbi ev tänkte vi spela ett parti poker vi får se vad vi orkar jag känner mig ganska seg men är ju alltid kul att spela lite.

Imorgon så ska jag och barnen till badhuset med farmor och bada lite har inte riktigt bestämt mig om Emilia ska få vara hemma med pappa eller om hon ska få följa med beror på hur hon sover i natt och hur hon är imorgon. Är lite rädd för att hennes förkylning ska bli värre men det kan nog inte bli mycket värre. Tror att hon skulle älska att få vara med i badhuset och får bada en stund i alla fall Johan kan ju hämta henne om det inte fungerar att ha henne med. Men dom har ju en varm barnbadpol som jag tror passar henne perfekt. Hon älskar ju att bada hemma men kanske är annat när man kommer till ett badhus. Men ska packa ner MÅNGA handukar i alla fall för det lär gå åt vill inte att barnen ska bli kalla.

Casper kan ju sätta sig i bubbelpolen med farmor eller med mig men den är nog inte bra för Emilia tror de är alldeles för varmt vet inte vad det ligger på i en sån pol. Men vi har väntat länge på att få åka upp till badhuset nu för vi skulle ju gjort det för ca 3 veckor sedan men eftersom Casper fick sin brännskada ifrån dagis på benet så har han inte fått bada innan det var läkt. Nu har han bara lite ljus rosa fläckar kvar såg hemskt ut innan det läkte helt.

Nu ska jag ta fram lite kycklingpaj som jag har gjort och avnjuta en bit i lugn och ro medans barnen är lugna och goa man vet aldrig hur länge dom sover lugnt och fridfullt. Casper var trötter idag så han kommer nog att sova hela natten,hoppas jag i alla fall.

Ha en bra kväll!

Kram Kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: